La negociació està present en tots els àmbits de les nostres vides i cada vegada més pren un paper important. Saber prendre decisions és clau però saber comunicar-les potser ho sigui més. A les nostres formacions aportem les eines i els tips necessaris per aconseguir l'equilibri perfecte entre comunicar i negociar perquè enfrontar-se a qualsevol àrea deixi de ser un motiu de preocupació.
Objectius:
- Gestionar l'estratègia entre comunicació i/o negociació.
- Desenvolupar la seva influència.
- Comunicar de forma eficaç.
- Construir acords productius.
- Crear un pla de comunicació estratègic.
Temari:
- Fonaments de la negociació i presentació dels 7 elements clau.
- Preparació de la negociació: tenir un pla i una estratègia.
- Utilitzar el poder de la negociació i la comunicació per assolir els seus objectius.
- Comunicació i resolució de crisi interna / externa.
- Factors negatius de la comunicació. Actituds de retorn. Actitud defensiva.
- La comunicació no verbal. Influència en el cara a cara i en grup.
Organització:
- Formats estructurats alternant casos pràctics i conceptes teòrics.
- Eines concretes per al treball immediat.
- Workshops, seminaris, conferències o training d'1 o 2 dies segons necessitats client i depenent del nombre de participants.
Organización
- Formatos estructurados alternando casos prácticos y conceptos teóricos.
- Herramientas concretas para el trabajo inmediato.
- Workshops, seminarios, conferencias o training de 1 ó 2 días según necesidades cliente y dependiendo del número de participantes.