Twitter Ads: estratègies de pagament per empreses
21 de juliol de 2017
Twitter t’ofereix la possibilitat de promocionar les teves publicacions. Actualment, Twitter compta amb diferents tipus de campanyes, en funció de l’objectiu que es vulgui aconseguir.
- Interaccions amb el tuit: serveixen per anunciar un contingut i fomentar la participació i l’ interacció amb l’usuari. L’objectiu d’aquest tipus de campanya és augmentar l’engagement, millorar la percepció de marca i augmentar els beneficis de manera indirecta. Amb aquesta modalitat, es paga només per la primera interacció de cada usuari, ja sigui per clics a l'enllaç, "m'agrada", comentari o per un retuit.
- Visualitzacions de video: són campanyes enfocades a aconseguir moltes reproduccions de vídeo. Són les més recomanades en el cas de que es vulgui promocionar un anunci o un mini clip. El vídeo es reproduirà quan els usuaris es posin sobre l'anunci i es pagarà per cada reproducció.
- Clics al lloc web o conversions: és un dels objectius de campanya més utilitzats. Serveix per crear anuncis d'imatge que incorporin un botó i una URL de destinació. L'objectiu aquí és redirigir l'usuari a la teva pàgina web. En aquest cas, sempre és millor enllaçar a una pàgina específica i no a la principal, perquè la informació sigui el més rellevant possible al que estàs anunciant. En aquest tipus de campanyes pagues per clic i cal implementar el seguiment de les conversions.
- Descàrregues d'apps: si la intenció de l’anunci és que els usuaris es descarreguin la teva app, Twitter té una modalitat de campanya dissenyada per aquest objectiu. Aquestes campanyes acumulen cost a mesura que hi ha descàrregues reals o interaccions.
- Augmentar seguidors: són campanyes per aconseguir més seguidors. Es paga cada vegada que algú et segueix després de fer clic a l'anunci. Són interessants si comptes amb un pressupost important i si pots combinar-les amb campanyes d’interacció.