Google Ads: l'art de captar clients a internet
Parlar de digitalització i de viatjar cap al futur ja no és real: la digitalització és el present i, per a tots aquells negocis que es resistien a acceptar-la, la crisi sanitària de la Covid-19 ha representat un carreró sense sortida per als que vulguin sobreviure a llarg termini.
Però la digitalització no només inclou el teletreball, les xarxes socials o les pàgines web, també inclou un canvi de mentalitat per a tots aquells que busquin captar clients i, fins al moment, hagin ignorat el major espai per trobar-los: internet. És cert que cada vegada són més les companyies que capten clients en xarxes socials gràcies a les campanyes de paid social però, si hi ha quelcom capaç de captar clients en línia, aquest és Google.
Encara arriben empreses a la nostra agència que no amortitzen aquest tipus de publicitat; és més, alguns no saben ni de la seva existència. Sí, podem anunciar-nos a Google i aparèixer en els primers resultats dels cercadors si fem unes bones campanyes. A més, podem impactar amb banners de publicitat en aquelles webs que creem que visiten els nostres clients potencials. I és que Google representa tot un munt de possibilitats i no hem de desaprofitar. Hi ha diversos tipus de campanyes i, encara que el motiu d'aquest post no és detallar-les, no hem d'oblidar que és 'summament important a l'hora de crear un pla de negoci tenir en compte tots els espais en què podem captar clients. Internet és un mercat infinit, no impactar amb anuncis en el major mercat de què disposem és un gran error, es miri per on es miri.
La inversió publicitària a Google al servei d'unes bones campanyes és, en un 90% dels casos, molt rendible. Així que, si tens un restaurant o un negoci que t'agradaria que es posicionés a Google quan els usuaris busquessin unes paraules clau determinades, recorda que no només has de tenir una pàgina web amigable i ben estructurada perquè els robots de Google la indexin sense problema. No es tracta únicament de treballar les teves xarxes socials i augmentar cada dia el volum i la fidelitat de les teves comunitats, sinó que, no hauries d'oblidar -ja que encara és més important- aparèixer amb el teu producte a l'omnipresent Google. Per a això, hauràs de disposar de professionals que siguin capaços de crear campanyes eficients i optimitzades de captació. Si és el que vols fer, posa't en contacte amb nosaltres; segur que podem ajudar-te.