Undatia Comunicació renova la seva imatge corporativa
Aquesta primavera, Undatia Comunicació ha renovat la seva imatge corporativa. És el segon canvi des de la creació de l'agència de comunicació l'any 2011, quan es va crear la que teníem fins ara. La imatge corporativa d'una agència és la imatge que transmets dels teus valors, del tipus de comunicació que dones i, en definitiva, de la teva personalitat, cap a l'exterior. Per això també és important renovar-la cada cert temps.
Hem decidit fer aquest canvi i, en aquest moment, perquè crèiem que necessitàvem una imatge més adaptada als temps actuals i amb un estil més modern, que respectés les nostres línies. També, perquè volíem aprofitar un aspecte més pràctic i és que havíem de renovar la cartelleria d'Undatia Comunicació (fullets, catàlegs...) i la nostra pàgina web i hem cregut que era el moment idoni per fer aquest canvi d'imatge.
Estem molt satisfets amb el resultat i crec que agradarà, però les terceres persones han de dir si és així o no. Per fer aquest canvi d'imatge, hem comptat amb un nou col·laborador de l'agència, Marc Elias, que és el nostre Responsable de disseny gràfic. Elias ha canviat tots els elements de comunicació de la imatge de l'agència (logotip, imagotip, tipografia...) utilitzant colors més neutres. Pel que fa als documents de comunicació, també ens ha creat noves plantilles (per a newsletters, dossiers, etc.) adaptades amb la nova imatge de l'agència. Ara tenim un nou logotip, que és la representació gràfica de la nostra marca i un nou isotip, que és la representació de la nostra marca sense esmentar-la totalment. Pot ser, per exemple, una sigla, un anagrama... I, en el nostre cas, ho fem a través de posar només la ‘"u’’ d’Undatia, entre claudàtors.
Tots els canvis que hem fet són importants per construir la nova imatge corporativa d'Undatia Comunicació. Una imatge més moderna i que transmet millor els nostres nous valors, però amb un toc més modern.
Espero que us agradi!