UNDATIA comunicació obre oficina a Madrid i amplia la seva estructura
En una aposta de creixement estratègic a la capital espanyola i arreu de l’estat, UNDATIA comunicació ha obert nova oficina al centre de Madrid. Està situada a la Plaza Carlos Trías Bertrán, 4, al complex Azca, just al costat de Torre Picasso, tocant al Paseo de la Castellana.
Verónica Yunta és la directora d’UNDATIA comunicació a Madrid. Diplomada en Empreses i Activitats Turístiques per ESADE, està especialitzada en la comunicació estratègica per a empreses i institucions, així com en la gestió i implementació d’esdeveniments corporatius.
L’oficina de Madrid s’afegeix a les de Girona, Barcelona i Andorra, en una clara voluntat de servei i de proximitat amb els clients.
Nova responsable de l’àrea de Consultoria de comunicació
Tania Empez, vinculada a l’empresa des de l’any 2014, és la nova responsable de l’àrea de Consultoria de comunicació i coordina un equip multidisciplinar de 15 professionals.
Llicenciada en Filosofia i Lletres per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), va estudiar Ciències Empresarials a la Universitat de Barcelona (UB). Amb una trajectòria de prop de 20 anys en consultoria estratègica de comunicació, és experta en mecenatge, patrocini i RSC. És, així mateix, autora de diferents publicacions divulgatives en l’àmbit social i de la comunicació.
A aquesta àrea també s’hi acaben d’incorporar les consultores Natàlia Cabot i Maribel Margaix. Cabot és Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Abat Oliba (UAO) i Màster en Direcció de Comunicació i Màrqueting per l’ESIC. Aporta una àmplia experiència com a consultora de comunicació estratègica i en la gestió de projectes de comunicació. Ha treballat per empreses d’àmbits molt diversos, algunes d'elles multinacionals: TAS Europrojects, FERRMED, Puig, Lidl o EHI.
Margaix és Llicenciada en Ciències de la Informació i Màster en Periodisme per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). La seva trajectòria professional com a periodista ha estat vinculada estretament amb la premsa escrita, amb articles i reportatges publicats en mitjans catalans, de les Illes Balears i d’Andorra. Amb formació específica en comunicació corporativa, social media i tècniques de negociació, els últims projectes en els quals ha col·laborat han estat com a responsable de comunicació del Mercat Audiovisual de Catalunya i al departament de premsa del Teatre Auditori de Granollers.